Klachten
Met onze producten willen we een positieve stempel drukken. Daarin heeft klanttevredenheid de hoogst mogelijke prioriteit. Onze producten zijn innovatief, uniek en vernieuwend en voor sommigen kan dat soms een beetje wennen zijn. Ook is het mogelijk dat de uitwerkingen anders zijn dan het verwachtingspatroon van de klant. VegaQura is altijd op zoek naar mogelijkheden om de producten en de klanttevredenheid te verbeteren en klachten en/of opmerkingen zullen altijd met begrip en efficiëntie worden ontvangen en afgehandeld.
Onze klanten tevreden maken doen wij door de levering van producten met hoge kwaliteit, een goede en duidelijke communicatie, en een efficiënte klantenservice. Merk jij ergens in het traject dat er iets hapert of stroef loopt? Heb je een klacht over het product of over de dienstverlening? Of heb je een suggestie om het nog beter te maken? Laat het ons weten, zodat wij het zo spoedig mogelijk aan kunnen passen en vervelende situaties in het vervolg kunnen voorkomen.
Alle kosten staan duidelijk vermeld op de website. Er zijn geen bijkomende (verborgen) kosten
Garantie
Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.
Tijdsduur klachtenbehandeling
Wij streven ernaar om binnen 48 uur jouw vraag of klacht inhoudelijk te beantwoorden. Indien een vraag of klacht wat ingewikkelder ligt, kan het iets langer duren, maar dat geven we dan wel binnen 48 uur bij je aan. Het afhandelen van de klacht gebeurt altijd binnen 14 dagen.
Indienen van uw klacht
Bereikbaar via whatsapp 0619418141 of via ons emailadres info@vegaqura.nl
Met de meeste vragen en klachten kunnen we je direct helpen. Mocht dat niet het geval zijn, dan bellen we je later terug. Om je zo efficient en goed mogelijk te kunnen helpen, noteren we wanneer je belt altijd de volgende gegevens:
1. Je naam
2. Je ordernummer
3. Je mobiele telefoonnummer.
4. Je emailadres.
Deze laatste zullen we enkel gebruiken wanneer we je telefonisch niet te pakken krijgen. Uiteraard worden je gegevens bij ons vertrouwelijk behandeld. We hanteren namelijk de Europese privacy wet en regelgeving.
Uiteraard doen wij er alles aan om jouw klachten of uitdagingen op te lossen. Indien u een klacht heeft over onze producten of onze service, dan kunt u contact met ons opnemen via het contactformulier. U krijgt van ons binnen 14 dagen na ontvangst van uw klacht een inhoudelijke reactie.
Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).”